praktikiuganda.blogg.se

2014-01-15
20:38:00

Snabbjobb!

Idag har dagen på jobbet gått lika fort som ett knäpp med fingrarna kändes det som! Jag bytte bussningar som jag skrev att jag skulle göra igår men jag fick även följa med till en annan del av DHL för att inspektera släp!
 
Och jag pratade med en arbetare som heter John, han tjänar tydligen 20kr om dagen!! Inte så himla mycket... Och hans mor lämnade honom och hans 4 systrar när han var tio och hans far fanns inte där så han fick försörja sina syskon redan då... Hemskt!
 
Men denna dagen gick snabbt eftersom man hela tiden hade något att göra! Vilket är kul! Och det har blivit standard nu att vi kommer hem, duschar och byter om, äter, spelar biljard och sen lägger oss. Men det är kul! Vi pratar om våra dagar och har de trevligt!!
 
Detta blev ett lite kortare inlägg men det får ni allt acceptera! Skriver igen imorgon!
 
Här kommer en bild från gårdagens jobb på mig och en som heter Joseph! (Är det bara jag som tycker att han liknar Eddie Murphy?)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: