praktikiuganda.blogg.se

2014-01-23
19:11:00

snart dax för helg!=)

 Hej nu är det snart dax för helg då blire fiske å uppleva Afrika på riktigt med Afrikansk mat o dans. 
idag blev de bara halv dag för mig mådde illa å skit så jag åkte hem å tog en vätsketersättnig å vila lite så nu är jag på banan igen. men imon tar vi nya krafter innan vi går på helg:) Av: max                                                                 

Tjooo ! (Alfons här)
Nu har jag bonat in mig väl här på Red chilli ! Här trivs jag bra ! har varit på min första heldag på Toyota idag och det var skit kul att få arbeta lite ! 
tjaa nä har nog inte så mycket att säg inte så mycket att skriva just nu mer en att ni får ha de gött för de har jag ! lever livet här i detta underbara Afrikatt !! :D 
 
Kommentar:
2014-01-25 @ 09:33:38
#1: Mamma Tant ;-)

Härligt att ni har det fantastiskt!! Här är oxå fantastiskt!! 16 grader i köket nu på morgonen..... :-) Njut " ungar" för snart kommer ni hem till kylan!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: