praktikiuganda.blogg.se

2014-01-17
20:21:00

Fredagsmys och jättespindlar!

Idag vaknade jag efter 8timmars sömn och kände mig utvilad, riktigt skönt! Och sedan så år jag en dubbeldos av pannkakor med bacon och sirap! Bra start på dagen!
 
Sedan åkte jag och Erik till jobbet och började arbeta! Jag jobbade med moses idag igen, vi började med att göra en service på en lastbil och allting gick finfint ända tills vi började fylla på växellådsolja och den tog slut, så den lastbilen blev ståendes där tills den nya oljan kom framår slutet av dagen som visades vara olja till vanliga personbilar...
 
Så istället så undersökte vi varför en annan lastbil tappade kraft, och under tiden så såg jag några spindlar på väggen som var lika stora som en hand! Jag har tyvärr inte bilderna tillgängliga just nu så de får läggas upp en annan gång! Jag frågade och fick reda på att de var giftiga och om man blev biten så svullnade det upp och blev typ sår.... BLÄÄ!!
 
När dagen nästan var slut så tog jag farväl och alla och de tog några bilder med mig och de fick min mail-adress, alla där är så sjukt trevliga och jag hoppas att jag kommer få se de igen!
 
När vi kom tillbaka till hotellet så tog vi ett dopp i polen och därefter så åt vi! Resten kan ni väl nästan gissa vid det här laget? Biljard och eftersom det är helg så tog vi som är arton en öl! Men imorgon ska vi på river-rafting och bungy-jumping! Men jag hoppar av i Jinja (NINJA!!) för att jobba på Kakira Sugar Company så jag kommer inte att kunna skriva på bloggen förrens efter nästa vecka! Men Max och Alfons från Kattegatt tar över istället då!
 
Av: Valentin Speljak
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: